97. Ja, jag lever faktiskt



Long time no see, väldigt lång time väldigt lite see.
How do I even do this?
Vad har jag hållit hus då? Ja, egentligen ingen speciell stans utom i skolan och på grafikverkstan. Och nu är det sommarlov som egentligen inte känns som sommarlov.

Trevligt med dessa några stycken som ändå tittat in i princip varje dag för att mötas av besvikelsen att här inte fanns något nytt.

Resterande typ två månader av sommarlov då, vad ska jag göra då?
Inte en aning mer än att spela på dop och åka till Kreta väntar på mig.
Utöver det ska jag antagligen tröka och spela diverse instrument och fulsjunga en hel del. Läsa böcker och stimulera den konstnärliga delen av mig kanske också.

To be honest tycker jag nästan det är lite småsorgligt med sommarlov, men sånt säger en ju inte ^^
| |
Upp