95. Oatmeal w raspies n chias


This lil beauty flög ner i magen som frukost idag. Behöver jag ens säga att gröt är bäst, närsom.
Kört olidlig core-träning har jag också gjort. Ett under om jag kan skratta normalt imorgon. But that's nice too.

Imorgon är sista skoldagen innan 4 dagars ledigt. Thank you Kristi för att du flög upp i himlen. Nej, skämt åsido.

Är också jättekluven inför nästa onsdag då det antingen är Tjejruset eller konfa-info-träff-tjoffs. Beslutsångest deluxe.
Antagligen springer jag ändå. Måste anmäla mig senast på fredag isåfall. Men gaah, jag vet inte. Tåls att tänkas på.

Vad har ni gjort idag? Vad gör ni imorgon? I hope that you ate a breakfast as good as mine and yääh.
Take care peeps.
Sånt en tydligen ska stoppa i sig | |
#1 - - Nea :

Åh gröt är ju verkligen det bästa, även som middag, lunch eller frulle hoho Btw, hallongrottorna kommer upp snart, du är mega snäll<3

Svar: ååh, jamen verkligen!
väntar med spänning, de såg riktigt smarriga ut!
Zara Andersson

Upp